KLIENT:

  • SAF SA – firma zajmująca się windykacją należności biznesowych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw
  • Sosnowiec
  • https://saf.com.pl/

WYZWANIE:

  • skrócenie i zautomatyzowanie procesu pozyskiwania informacji o sytuacji prawnej dłużników,
  • zapobiegnięcie poniesienia kosztów wynikających z przegapienia terminu dołączenia do spisu wierzytelności.

REZULTAT:

  • uniknięcie zbędnych opłat,
  • znaczna oszczędność czasu i nakładu pracy.

Z jakiej usługi oferowanej przez MGBI państwo korzystacie?

Raportowanie zdarzeń bieżących (robimy to tygodniowo), oraz okazjonalnie korzystamy z raportów archiwalnych (sprawdzanie nowych pakietów spraw).

Jak radziliście sobie państwo z danym problemem przed rozpoczęciem korzystania z naszej usługi?

Codziennie przeglądaliśmy monitory i wyłapywaliśmy interesujące nas informacje dotyczące zdarzeń upadłościowych.

Co zmieniło się po rozpoczęciu korzystania z usługi?

Mamy bieżącą informację o złożonych wnioskach o upadłość oraz ogłoszonej upadłości/restrukturyzacji, co pozwala nam na szybkie podjęcie decyzji w sprawie zgłoszenia lub np. zwrotu klientowi sprawy.

Ile najwięcej pieniędzy w jednym przypadku udało się odzyskać/jakich wydatków uniknąć dzięki usłudze?

W sprawach wyłapujemy na bieżąco ogłoszone upadłości, co pozwala nam uniknąć opłaty za zgłoszenie po terminie – obecnie ok. 1 000 zł, a dzięki zgłoszeniu możemy uczestniczyć w planach podziałów i planach spłaty.

Jakie inne korzyści płyną z korzystania z usługi?

Określenie stanu sprawy na bieżąco w systemie tygodniowym, czas na podjęcie decyzji w sprawie, uniknięcie opłat za zgłoszenie po terminie, sprawdzanie historii sprawy upadłościowej.

Czy rekomendujecie państwo naszą usługę?

Jak najbardziej rekomendujemy!

ZOBACZ TEŻ:

Zautomatyzuj proces weryfikacji klientów!

Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wystąpił błąd przy wysyłaniu wiadomości.

Jeśli błąd się powtarza, spróbuj przesłać swoją wiadomość później.