circle

Zapoznaj się z najnowszym raportem — „Klienci biznesowi banków 2025”. Pobierz »

Michał Miernik
28 lipca 2025
blog-post-cover-405.png

Wspomniany domek był również areną naszej firmowej integracji, a i Turbacz odegrał w niej niemałą rolę. Zanim jednak powiemy więcej na ten temat dowiedz się, jak jak poszło poszczególnym działom MGBI w okresie kwiecień-czerwiec oraz na czym skupimy się w kolejnych miesiącach.

Dwa nowe produkty – Rejestry Publiczne API i Raporty Analityczne

W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy dwa istotne produkty, które wzbogacają naszą ofertę i odpowiadają na potrzeby rynku.

Pierwszy z nich to Rejestry publiczne API, umożliwiający szybki i efektywny dostęp do kluczowych danych biznesowych z rejestrów publicznych. Drugi to Raporty analityczne, dostarczające naszym klientom pogłębionych analiz rynkowych i branżowych.

Produkt – skupienie na rozwoju bazy BFO i nowych narzędziach analitycznych

W dziale produktu głównym punktem zainteresowania stało się wzbogacenie bazy BFO o dodatkowe adresy stron firmowych, co pozwala na zaawansowaną analizę ich treści z wykorzystaniem narzędzi AI.

Kontynuujemy również prace nad usprawnieniem procesów współpracy między działami, szczególnie w zakresie tworzenia poradników produktowych, które ułatwią naszym klientom korzystanie z produktów MGBI.

IT – nowe modele danych, rozwój API i efektywność na pierwszym planie

Zespół IT intensywnie pracował nad rozwojem MGBI-API, wprowadzając nowe modele danych. Dzięki temu nasi klienci mogą korzystać z bardziej szczegółowych informacji i efektywniej integrować dane z rejestrów publicznych ze swoimi systemami.

Udostępniliśmy również pierwszą wersję admina do zarządzania API, która usprawnia proces nadawania dostępów. Ważnym elementem było również usprawnienie wydajności i stabilności naszych systemów – szczególnie serwisu BNF.pl.

Marketing – nowa odsłona BNF.pl i pierwszy raport o klientach biznesowych banków

Jednym z najważniejszych zadań dla działu marketingu w II kwartale 2025 r. była praca nad rebrandingiem serwisu BNF.pl. Teraz nasi użytkownicy mogą korzystać z jeszcze bardziej intuicyjnego i atrakcyjnego interfejsu, który jest bardziej spójny z identyfikacją wizualną MGBI.

Dodatkowo opublikowaliśmy pierwszy raport analityczny dotyczący klientów biznesowych banków, w którym wykorzystaliśmy dane pochodzące z Wykazu Podatników VAT (są one dostępne w ramach produktu Rejestry Publiczne API).

Sprzedaż – rozwój zespołu i jeszcze lepsza obsługa klientów

Dział sprzedaży w Q2 skoncentrował się przede wszystkim na rozwoju zespołu. Skutecznie przeprowadziliśmy rekrutację, dzięki której dołączyły do nas dwie nowe osoby. Pozwoli nam to jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów.

Równocześnie dużą wagę przyłożyliśmy do utrzymania wysokiej jakości bieżącej obsługi, koncentrując się na optymalizacji procesów obsługi leadów oraz rozwijając sprzedaż wychodzącą.

Integracja w Gorcach

Tym razem postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym i ta sesja OKR odbyła się w niestandardowym miejscu – drewnianym domku na uboczu Nowego Targu, tuż obok szlaku wiodącego na szczyt Turbacza.

Wyprawa na najwyższy szczyt Gorców była kulminacyjnym punktem naszej integracji. Dzień przed nią pojawiły się obawy dotyczące pogody – temperatura powyżej 30 stopni i niemal całkowity brak wiatru zwiastowały trudności na szlaku. W nocy temperatura spadła jednak o ponad 10 stopni, a niebo zasnuły ciemne chmury, z których zaczął siąpić delikatny deszcz.

Ekipa MGBI raźnym krokiem wyruszyła żółtym szlakiem. Najtrudniejszy był jego pierwszy etap, pełen dość stromych dla niewprawnych górołazów podejść po zasypanej kamieniami drodze. Z czasem jednak trasa się wypłaszczyła, a pokonywanie kolejnych kilometrów zostało nagrodzone pięknymi widokami polanek i otaczających Turbacz innych wzniesień pasma Gorców.

Ostatnim punktem postoju przed dotarciem na sam szczyt było schronisko PTTK, w którym – zmęczeni, ale zdecydowanie zadowoleni – zjedliśmy obiad. Będąc tam warto dokładnie rozejrzeć się dookoła – można dostrzec malowniczo rozlewające się w dolinie Jezioro Czorsztyńskie. Po posiłku został nam do pokonania krótki odcinek szlaku, kończący się na szczycie Turbacza. Drogę powrotną pokonaliśmy innym, zielonym szlakiem.