Za nami pracowity czas, po którym jasno widać, co dowieźliśmy i gdzie chcemy przyspieszyć. Oto najważniejsze wnioski z OKR-ów zamykających III kwartał.

Produkt i IT: mniej hałasu, więcej jakości
Ten kwartał to przede wszystkim praca u podstaw. Uporządkowaliśmy infrastrukturę i przyspieszyliśmy działanie naszego API, dzięki czemu integracja po stronie klientów są prostsza, a aktualizacje danych — bardziej przewidywalne.
- API: dodaliśmy nowe zbiory danych (pochodzące m.in. z Systemu Udostępniania Danych o Pomocy Publicznej SUDOP), ujednoliciliśmy sposób wykonywania zapytań i poprawiliśmy obsługę błędów. Ponadto udostępniliśmy nową wersję dokumentacji, aby ułatwić klientom wdrożenie naszych rozwiązań. Dodaliśmy również możliwość odświeżania danych i tworzenia raportów z odświeżonymi danymi.
- Źródła danych: przygotowaliśmy się na zmiany w sposobie publikacji danych w rejestrach i dziennikach urzędowych (m.in. w Monitorze Sądowym i Gospodarczym), dzięki czemu klienci nie odczują przerw ani różnic w formacie dostarczanych danych.
- Badania i rozwój: rozwijamy narzędzia do pobierania pól ze sprawozdań finansowych i wzbogacamy dane firm m.in. o informacje kontaktowe pochodzące z ich stron WWW.
W IV kwartale planujemy podjąć działania mające na celu ulepszenie produktu Baza firm i osób — poprzez udostępnienie kolejnych grup informacji, zwiększenie częstotliwości aktualizacji oraz uzupełnienie rekordów o większą pulę danych teleadresowych.
Za sprawą migracji do nowej infrastruktury będziemy też usprawniać dostęp do kolejnych źródeł danych udostępnianych przez API.
Marketing: porządek w materiałach, więcej raportów
Uprościliśmy naszą ofertę, stawiając na cztery najważniejsze produkty:
W ostatnim kwartale podobnie jak w zeszłym roku opracowaliśmy 4 raporty branżowe dotyczące upadłości i restrukturyzacji. Do tego doszły także dwie nowe publikacje związane z sektorem bankowym. Sprawdź nasze raporty.
Layouty portali imsig.pl i bnf.pl zostały w pełni dostosowane do nowej identyfikacji marki MGBI. Odświeżyliśmy także prezentacje produktowe.
Te działania przyniosły również efekty w postaci zwiększonej widoczności w sieci. Warto zaznaczyć, że na nasze publikacje wielokrotnie reagowały popularne serwisy internetowe - w tym ci najwięksi, jak choćby TVN24.pl, Rzeczpospolita (RP.pl) czy Puls Biznesu.
Sprzedaż: przygotowania do uderzenia w Q4
W Q3 przygotowywaliśmy fundamenty pod rozszerzenie działań sprzedażowych. W tym celu powiększyliśmy nasz zespół, zautomatyzowaliśmy część procesów, aby jeszcze szybciej kontaktować się z klientami i przygotowaliśmy nowe materiały szkoleniowe.
W trwającym kwartale stawiamy na pełne wdrożenie nowych pracowników i przygotowanie ich do planowanych kampanii, a w dłuższym horyzoncie czasowym — na aktywne docieranie do klientów i nowe polityki rabatowe.
Integracja przy pizzy
Po zakończonej sesji OKR wybraliśmy się na integrację – tym razem wzięliśmy udział w warsztatach robienia pizzy, na których w dobrej atmosferze poznaliśmy tajniki włoskiej kuchni!
Pod czujnym okiem naszego pizzaiolo mogliśmy sami wyrobić ciasto, a także dobrać dowolne składniki – niektórzy z nas pokusili się nawet o ananas.
Warsztaty nie mogły skończyć się inaczej niż degustacją własnych wyrobów…